بسته
(0) آیتم ها
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
منوی محصولات
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    مزایای دوربین های مداربسته تحت شبکه

    مزایای دوربین های مداربسته تحت شبکه

    1) به پایان رسیدن عصر آنالوگ

    در مقیاس جهانی، سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ و دستگاه های DVR به پایان عمر خود نزدیک شده اند. دوربین های مداربسته تحت شبکه و دستگاه های گیرنده تصویر NVR کیفیت بالا و قیمت مناسب دارند. نحوه ذخیره تصاویر در دوربین های IP بسیار کارآمدتر و مطمین تر است. هزینه نگهداری سخت افزارهای قدیمی نیز بیشتر است.

    2) آسانی در نصب

    شاید به نطرتان برسد که نصب سیستمی که با شبکه اینترنت کار می کند، سخت تر از سیستم های آنالوگ است. این تصور اشتباه است. سازندگان دوربین های مداربسته تحت شبکه به گونه ای آن را طراحی کرده اند که به آسانی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

    3) وجود داشتن زیرساخت مورد نیاز

    بسیاری از شرکت های دوربین مدار بسته که در سطح جهانی فعالیت می کنند، برای افزایش سودآوری، به دنبال ارتقای سیستم خود و استفاده از دوربین های تحت شبکه هستند. تکنولوژی های جدید نیز به سمتی پیش می روند که دوربین های آنالوگ را به IP ارتقا دهند.

    4) صرفه اقتصادی

    تصور غلط دیگری که ممکن است در مورد دوربین های مداربسته تحت شبکه وجود داشته باشد، گران قیمت بودن آن است. هرچند هزینه دستگاه DVR کمتر از NVR است، ولی دستگاه NVR علاوه بر تصاویر دوربین مدار بسته، می تواند اطلاعات دیگر شرکت را نیز ذخیره کند. در حالت کلی قابلیت های دوربین مداربسته تحت شبکه بیشتر از آنالوگ است.

    5) منبع تغذیه انرژی

    دوربین های مداربسته تحت شبکه این قابلیت را دارند که انرژی الکتریکی مورد نیاز خود را از طریق کابل شبکه اینترنت دریافت کنند. این قابلیت با نام Power over Ethernet یا PoE شناخته می شود. این ویژگی باعث سهولت نصب دوربین های IP می شود.

    6) کنترل بیشتر

    یکی از مزایای دوربین های مداربسته تحت شبکه، توانایی دسترسی کاربر به تصاویر و فیلم های ضبط شده، از هر نقطه جهان است. این دسترسی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و یا شبکه اینترنت انجام می گیرد.

    7) بهبود کیفیت تصویر

    دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP با کیفیت تصویر بالا و زاویه دید گسترده در بازار موجود هستند. این دوربین ها امکان ثبت جزییات با دقت بالا را دارند.

    گروه مهندسی دوربین مداربسته ارتباط پردازان دوربین هایی در انواع مختلف، با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در بازار عرضه می کند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP با کارشناسان فروش پویا بین مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

    ارتباط پردازان نمایندگی دوربین های حرفه ای داهوا، هایک ویژن و تیاندی  در استان اصفهان  . برای مشاوره رایگان اجرای پروژه با ما در تماس باشید .

    کارشناس فروش :

    مهندس میریونسی

    09132684760

    09139095075

    03134703458

    نظر خود را بیان کنید